ثبت سمينار «برند در صنعت گردشگري ايران» در تقويم رويدادهاي UNWTO

به گزارش ميراث‌آريا (chtn)، به نقل از کميته اطلاع‌رساني جشنواره برند در صنعت گردشگري، «ابراهيم زاهدي» دبير اجرايي اين جشنواره با اعلام اين خبر گفت: پس از برگزاري موفق سمينار برند در صنعت گردشگري سال گذشته و ارائه نتايج آن به سازمان جهاني جهانگردي، برگزاري اين رويداد در روزهاي دوم و سوم آذرماه امسال در بخش تقويم رويدادهاي مهم وب سايت رسمي اين سازمان به آدرس www.unwto.org به ثبت رسيد.

او ثبت جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري ايران در بخش تقويم رويدادهاي مهم سازمان جهاني جهانگردي را نشان‌دهنده اهميت آن نزد اصلي‌ترين نهاد تصميم‌گيري گردشگري جهان دانست و گفت: موضوع برند و برندسازي از مفاهيم بنيادي در مديريت بازاريابي است و امروزه بسياري از شرکت‌ها و سازمان‌هاي بين‌المللي، بخش اعظمي از سرمايه خود در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، تحقيقات و فعاليت‌هاي بازاريابي و توسعه محصول را به مديريت برند تخصيص مي‌دهند.

«زاهدي» گفت: موضوع برندسازي به عنوان يکي از مسائل اساسي وارد صنعت گردشگري شده و اهميت بسزايي پيدا کرده است، به گونه‌اي که امروزه و در بازار‌هاي به شدت رقابتي جهاني، نياز مقاصد گردشگري براي ايجاد يک هويت منحصر به فرد، بيش از پيش ضرورت يافته است و طبق پيش‌بيني صاحبنظران، رقابت آينده در صنعت گردشگري دنيا مبتني بر جاذبه‌هاي گردشگري نخواهد بود، بلکه در بازاريابي و مديريت برند گردشگري خلاصه مي‌شود.

گفتني است، جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري با هدف ارائه آشنايي با راهبردها و راهکارهاي ساخت برند در حوزه‌هاي مقصد، شرکت، محصول و کشور، کمک به اجرايي‌کردن اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه گردشگري و بخصوص بازايابي گردشگري، انسجام بخشيدن به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور و معرفي برند‌هاي مطرح گردشگري کشور دوم و سوم آذرماه امسال با همکاري هفته‌نامه «تعطيلات نو»، سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، سازمان منطقه آزاد کيش، دانشکده گردشگري و هتلداري بارسلون ( CETT )، دانشگاه آسيا و اقيانوسيه ژاپن ( APU )، دانشگاه UIB اسپانيا و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي مرتبط در تهران برگزار خواهد شد.
/115









انتهای پیام/

کد خبر 1390052235